Este blog pretende ser el diario resumen de las salidas y viajes de sectamtb
Un grupo de mtbikers de Mallorca.

miércoles, 8 de mayo de 2013

LES 29" TENEN PUNT "G"

Ahir horabaixa en arribar al lloc de sortida ens trobem amb l'agradable sorpresa d'un membre femení esperant a la rotonda, es tractava de na Tonina, que havia realitzat el seu entrenament amb la sevaYeti de 26 "i no tenia molt clar que fer, decideix acompanyar un estona a la Secta: Bigel, Torner, VP, Francisco, Joandemaria i moyos.
Comentar que jo avui sortia amb una Orbea OCAM 29 "deixada per Bimont. Sortim a tot gas Biel es veu que amb la presència femenina esta  excitat i posa un ritme pestosooo amb el que na Tonina en arribar al Muntan d'Establiments ens diu "hasta luego Lucas"Jo també en aquest tram ja em cagava en la puta 29 "a cada costa em costava una barbaritat moure la bici, anem cap a Son Malferit i després  entram a Son Trias, una mica abans d'arribar a Sa Font de Sa Turbina comencem la pujada cap a l'ermita de Maristela, el tema amb la bici cada vegada és més complicat ni empenyent a peu anem bé, tota la meva negativitat es focalitza en la bici amb el que la situació és cada vegada és més negra.
Arribem a l'ermita i reposem una mica d'aigua, llavors apareix el Sr Torner i prova OCAM per la zona, fotre quin canvi es veu que aquestes vint-i-nou tenen un punt "G" que jo desconeixia, des d'aquest moment la bici és una altra aquest Toni me l'ha excitada ja,ja ara puja molt millor els pensaments positius comencen a fluir i la bici ja no té aquest punt de dificultat que tenia fins ara.
Arribem a Sobremunt i Joandemaria i jo ens despedim  la resta segueix cap a Can Fava
Direcció Puigpunyent i pel que m'han dit cap a Ciutat.

l'experiència 29 "la podem qualificar com una primera presa de contacte, continuarem el test aquesta setmana, això si ja trobo a faltar la meva Canyon espero que aviat este reparada (aviso a navegantes)

Toni.

4 comentarios:

mapes dijo...

como quieres que se portase si te habias puesto la ropa de la ex, es que ....

andreu dijo...

Deman hora i preu per que en Torner me toqui sa meva bici...TH de tamany i apariencia t queda bé sa 29"...ah, aquestes sensacions sexuals encara no li he trobat a sa meva...ja me diràs.. ;-)

Becari dijo...

Sí, però.... què entenem per un punt G ??

a) Un punt calent
b) Un punt delicat
c) Un punt inestable

... segur que hi podeu afegir més opcions.

frANCISCO dijo...

Aunque el título del punto "g" está bien, es enigmático y misterioso, yo me quedo con el titular incial pasado la fuente de son trias, " ni para caminar" .
26" forever, no más conversos.