jueves, 12 de enero de 2017

APLAZADO /sabado 14 enero Variacio Integral Arta

Proposta d'anar fins a Arta, VARIACIONS INTEGRAL SERRA LLEVANT.
per compensar l'improvisacio de la setmana passada, es proposa ruta amb track sobre  volta en sentit antihorari serra llevant.
Sortida :8:30 Estacio tren Arta,
Berenar: Dur Bocata
Recorregut: Estacio tren Arta, cra Capdepera, rodona cra son Servera, OJO, giram cap al centre per anar a cercar el cami de la siquia, camp de futbol, cra cala torta, coll d'es Raco, duaia, enllaça sa mesquida, cami son jaumell, cala agulla, coll de marina, cala mesquida, cala torta, cala mitjana i cala estreta, OJO, anem per pista cap al interior abans de baixar cap a matzocs, gir esquerra. Pas per davall barrera, horts vells d'albarca, pujada per l'alzinar cap a cases albarca, cases,BERENAR, baixada font salada, arenalet, s'esquena llarga, cami d'es presos, OJO deixam pista per agafar cami ferradura, primer a la dreta i despres a l'esquerra,  cap campament des soldats, continuem tirany cap es verger, trialera tecnica, cases verger, cami niu d'es pilot, cami Albarca, coll d'es castellas, cami de son puça, cra betlem, OJO girem dreta i a 20 mt girem esquerra, gual torrent cocons, font calenta, Arta.

Track : https://es.wikiloc.com/wikiloc/spatialArtifacts.do?event=setCurrentSpatialArtifact&id=16089188