lunes, 16 de mayo de 2011

EIVISSA xtrm 14ma11

by moyos 56
Avui partim cap a Eivissa, VP va proposar fer una volta prèvia a l'Eivissa Xtrem i sortim a veure el traçat de la volta, VP, Frenant, Becari, Pere, Bihel, and jo.

Durant el trajecte en vaixell vam decidir nomenar per unanimitat "puto jefe x un dia" al Sr VP (després en el trajecte de tornada li vam tornar a llevar els galons) Arribem al port d'Eivissa i sortim de la zona portuària, nosaltres començam la volta en la meitat del recorregut de la Sant Josep Eivissa Xtrem, seguirem l'itinerari n º 12 que en el 90% dels desviaments esta senyalitzat, farem la part més dura de la cursa al principi pel que la nostra volta serà més suau que la Xtrem.

Ens desviem de la carretera i agafem el camí de cas Colls comença la primera pujada del dia, arribem a sa Capelleta i comencem a baixar agafem el camí des Jondal per arribar a Es Cubells on ens prenem unes koskascolas amb unes vistes de Formentera al fons, tornem a pujar, vistes impressionants d'Eivissa i Formentera arribem al Puig Gross.

Ara comencem la tercera pujada del dia 1,5 km de rampes de formigó amb un desnivell max del 27%, la patata esta que bull, baixada per una trialera i ara toca pujar al punt més alt d'Eivissa, Sa Talaia, les cames ja noten tantes pujades i l'estómac ja demana hidrats.

Arribem a Sant Josep que és on comença la carrera i ens fiquem un menú "lleugeret" de primer, segon i postres regat amb cerveses i llimonada.

Després del menjar la cosa es relatxa anem uns km per pistes, Biel que es menjar no li va caure molt bé alucina i diu que es creu que està en els Pirineus (massa cervesa), aviat arriba una altra rampa molt dura d'uns 300 m que es fa caminant pel fort desnivell seguim per pistes i fem la darrera pujada del dia, una altra rampa de plat petit ara ja només queda deixar-se caure per pistes fins Eivissa, arribem al port amb temps suficient per prendre unes cervesetes i uns gelats i gaudir de les vistes que ens regala la "fauna local"

Una bona volta. SENSA BARRERAS en 70 km, recorregut marcat en el 90% de la ruta.

Els pagesos et veuen i passen de tu, pocs cotxes i els que veiem s'aparten, en fi una meravella, enhorabona VP

quina enveja, esper que qualque dia es repeteixi.

Rol dijo...

En Julio voy de vacaciones con mi hermano y mi cuñado a Ibiza y llevaremos las irremplazables. Asique haremos rutas que podemos coordinar con los mallorquines si queréis.

HE PETAT¡ dijo...

Todo mentiras. Falacias mal intencionadas. Yo sólo bebí agua ... Voy a poner este asunto en manos de mis abogados. Je Je. Viva las pistas de los Pirineos, digo de Ibiza.

La culpa fue del entrecot, que no es el primo ibicenco de Micot, pero que te hace subir las pulsaciones como él.