Este blog pretende ser el diario resumen de las salidas y viajes de sectamtb
Un grupo de mtbikers de Mallorca.

sábado, 8 de septiembre de 2012

SOPAR FINAL D’ESTIU. Dmc 5 sept.

Ja s’acaba l’estiu i està a punt de començar el curs escolar, així que abans d’entrar en la rutina total varem decidir fer el sopar de final de temporada per veure les fotos i vídeos del que ha estat aquest calorós estiu. Enguany hi varem ser quasi tots llevat d’en Rol i en jon ander que eren encara de viatge i en Predro que estava convalescent a casa seva a la espera d’una petita intervenció desprès d’una caiguda a una autentica “montonera” amb la bici de carretera.
Tots els altres: tibu, joan, moyos, pietro, joandemaria, bigel, andreu, micot, raul, anton, fran, vp, miky, jeroni, torner, tia, yerar i mapes no volguerem deixar passar l’oportunitat per fer pinya i mes quan sabem que algú de nosaltres passa un moment difícil. Si en el darrer sopar en el que ja aplicarem mesures de retalls pressupostaris quedarem una mica justos, en quest sobrà de tot. Així que en acabar, tots ens anàrem panxa plena, potser una mica massa. Però ja se sap que ara tots menys un, som una panda de “ Gordos y flojos”.

Que per molts d’anys pugem seguir celebrant-ho.



5 comentarios:

hoyos56 dijo...

Como se nota que en esta cena Biel tomo la responsabilidad de la compra, como se nota que esta acostumbrado a patearse los Karrefursss, fuimos en su ranchera 4x4 nueva y en un momento decidio que productos comprar, tambien ayudo a no pasar hambre las pequeñas aportaciones del personal sectario, la tortilla y el pastel de Gerad, que hizo despues de trabajar 27 horas.

Al final todo muy bien como siempre dos pantallas con fotos (que salian descoordinadas ja,ja ) de los grandes viajes y salidas por la serra,un bon tiberi y una mejor compañia, la digestion fue otra cosa ueaaa, ueaaa.

P.D. Gracias a todos por vuestros animos.y prepararos que cuando tenga ocasion os machaco.

HE PETAT¡ dijo...

Con el dinero que sobró se ha encargado una nueva equipación con el logo de la Secta y una leyenda:
Gordos y flojos (y calvos y feos). Se hará entrega a todos, menos a uno.

andreu dijo...

uf! vaig quedar redó...molt bó tot,pero la veritat es que el que realment me va ompli es sa gent que forma aquest grup...no sé si gordos o feos, pero autentics.. com ells mateixos...sou uns cracks...Toni aviat a donar canya!!

tonimalsofrit dijo...

Això de gordos i flojos d'on surt? no ho pillo

hoyos56 dijo...

jo crec que això de gordos va per tu i el de flojos va per en jon ander i en micot, bé això és el que a mi em sembla.