Este blog pretende ser el diario resumen de las salidas y viajes de sectamtb
Un grupo de mtbikers de Mallorca.

miércoles, 8 de febrero de 2012

SOBREMUNT- MARISTELA dm7feb

By HOYOS56.
Avui era d'aquells dies que ja quant em posava el maillot per sortir ja tenia la sensació de petarum-petarum, quin horabaixa m'espera! Avui l'horabaixa és fresc després de preparar llum, gps, guants fred, guants neu, buf, calcetins neu, plàstics neu, arranquem a les quatre a la rotonda VP, Bigel, Torner, Mollos,



Avui tenim pensat un clàssic Sobremunt-Maristela, pensant veure les restes de neu d'aquests ultims dies. Biel avui estira des carro "el tort" avui és el rei en el país dels cecs ,jo que ja vinc de casa no molt fi aguanto el que puc,avui els meus cinc minuts de glòria queden en cinc segons, comencem a pujar per Bunyolí, per a sorpresa nostra ja comencem a veure neu als costats del camí, seguim per ca na Lluïsa acabem l'asfalt de Sobremut i en tocar terra (neu) aquesta no ens abandonara fins a la baixada de l'ermita, neu dura que et dificulta avançar, molt de tram a peu, ens pensàvem trobar quatre taques de neu i la veritat és que encara quedava bastant per a sorpresa nostra.



Quant arribem a la baixada la cosa millora, es podem realitzar traçades noves, molt divertit, arribem a l'ermita vella i ens abriguem per la resta de la baixada, jo sense llum ,n'Andreu no em avísa que aquestes llums xineses s'havien de carregar després de tres sortides, ja, ja, res a les fosques toque baixar,avui al pasar per són Malferit tenin el primer incident en molts d'anys,una ovella a conegut a nen Biel i ens ha seguit fins a la segona barrera, que bonic és l'amor!



Després d'aquest petit episodi amorós arribem a Sarria, deixem a VP a casa i ens deixem caure fins a Palma, al final bona sortida no semblava que l'horabaixa donés per a tant.
31km 734 m desnivell

No hay comentarios: