martes, 29 de mayo de 2012

COMUNA DE BUNYOLA-SON POU Dmt29maig12

Avui després d'un temps tornen les cròniques de l'horabaixa, aquest hivern-primavera per un motiu o per un altre les sortides de l'horabaixa han estat una mica diferents i no donava opció a crònica de sortida.
Com ja comença a pujar la temperatura, nosaltres començam a pujar els km de les sortides d'horabaixa, A la rotonda Torner, Biel, VP, Andreu i Moyos, alguns no vénen perquè s'auto posen les reunions en dimarts, després els dijous demanen , hay alguien ...?
Decidim anar a la Comuna de Bunyola i baixar cap a Son Pou, sortim, hi ha una mica de confusió i tirem via directa per carretera de Sóller a l'arribar a l'altura de Son Reus, agafem el camí des cavalls, arribem a sa Coma i comencem a pujar cap al hospital Joan March, des d'aquí donar-los tot el meu suport per la situació que estan passant ara mateix, ANIM i seguiu amb la lluita.
Passem l'hospital i baixem cap a Bunyola, començam a pujar, Biel posa ritme 29 "però al final de la pujada el que s'imposarà serà el ritme 26" d'en "mel i sucre", avui no agafem el desviament de la trialera, seguim per la pista fins Cas Garriger, Toni Torner al qual li falta l'experiència dels Grans viatges es curtcircuita de calor i decideix tornar a baixar.
Nosaltres seguim i arribem a la baixada que va a Coa Negra, , arribem a Son Pou, VP que va sobrat... posa ritme i començam a rodar a bon ritme, ens dirigim cap a ses escoletes i d'aquí a Son Macia ultimes punyidas i arribem a Palma.VP dóna per bona la sortida i jo ja amb això em dono per satisfet.

Quina enveja, però que consti que ara ja no som jo el qui decideix els dies que tinc reunio, ara son els altres. Aquest Torner, decidididement li falta l'experiencia dels grans viatges.

Per cert ja era hora que tornessin els altres cronistes.
Be n'hi ha un que ja no ho podra fer, i l'altre està una mica perdut. Aixi que moyos hauras de fer la feina de tres.

bona volteta, en 3 horetes ja va estar fet tot,ritme de no badar,no se q pasa pero a ses pujades fa una calor q t mors,entenc q torner tornàs....

Andreu,jo no ho entenc, m'ho podries explicar.

jiji..el que...bona volteta=bona sortida.3 horetes=+-3 hores.ritme d no badar=q si te despites t quedes.pujades...=que cada pic costa mes pujar.Que fa en torner=tornar,quan es curtcircuita..jijiji..es broma T.T.

HE PETAT¡ dijo...

Avui en Toni T. haurà romput la punta del llapis de posar tantes creus ...

Tu i la teva configuració (trek) de merda