Este blog pretende ser el diario resumen de las salidas y viajes de sectamtb
Un grupo de mtbikers de Mallorca.

martes, 2 de octubre de 2012

PALMA-DM 2 OCT.

by HOYOS56
Avui era un dia de tornada, havia decidit fer la meva primera sortida mtb una mica forta després de l'aturada de final d'estiu. Quedam a la rotonda Torner ,VP, Biel, Moyos, i el senyor de les reunions que sempre falla ...
 En Torner havia dit de fer una peri urbana plana, suposo perquè venia jo, però jo avui tenia ganes de fer net una mica les tuberies, de manera que triem a VP com a director de l'orquestra sectaria.
La volta serà peri ubana però amb pujades i baixades, sortim cap al glof de Son muntaner, el travessem i arribem a la possessió, anem per coriols fins arribar a la carretera del coll de sa creu, entrem en zona prohibida i ens dirigim al tallafocs del CIR pugem (jo ja esperant a n’en Felix, je, je), saltem la paret i ens dirigim a la carretera del coll de sa creu, aquí aquest narrador es retira i la resta del grup continua cap a la torre de vigilància.
 Bé avui no importava ni el desnivell ni els km ni l'índex IBP, ni el PSA, ni la NASA ni IBEX 35, l'interessant era posar la patata calenta o com diu el meu amic Torner desembussar tuberies, cosa que hem aconseguit..

2 comentarios:

eldelas reuniones dijo...

quina enveja, i jo tancat a una sala, aixi m'agrada moyos que la gent posi croniques per fer-nos enveja a tots.

tonimalsofrit dijo...

Bucòliques fotos, Toni...la llum de l'horabaixa...quin privilegi.