Este blog pretende ser el diario resumen de las salidas y viajes de sectamtb
Un grupo de mtbikers de Mallorca.

sábado, 6 de marzo de 2010

torre cap andritxol sabado 6 marzo


proposta de sortida.

Comença de nou el cicle, tramuntana sud, l’objectiu d’aquesta sortida es arribar al cap Andritxol sense quasi tocar asfalt, fent molts de single traks, amb un recorregut bastant trenca cames. Dos punts singulars la cova del marbre, i la torre de defensa entre puegera i camp de Mar.
Sortida 8, 30 benzinera cra Sóller, berenar forn de Peguera, tornada 14, 30 aprox

Recorregut: benzinera cra Sóller, carrils bicis fins escoles, son Muntaner, torrentó de la base, pistes cap el coll de Baiana, talla focs de la base, mirador de n’Alzamora, i baixada cap les coves del marbre, Pistarra de benatiga nou ( permís per passar gràcies al senyor torner), cami de son boronat, enllaç cap el torrent de santa Ponça, ses barraques, i pistes de Torà fins la depuradora de peguera, desprès per tiranys anirem bordejant aquesta població sense tocar asfalt, fins arribar al camí del coll alemany, amb unes vistes impressionants de les malgrat, tiranys cap avall fins arribar al coll de camp de mar, travessem la carretera i baixem cap a Paguera per berenar, desprès pujam el primer turó del cap Andritxol, baixada cap a cana xifer i pujada al torre de defensa, baixada cap el calo del monjo, i camins de retorn cap a Peguera, sense entrar-hi arribarem al passeig arran de platja que el seguirem cap a la romana, cases de la romana i pistes cap a la entrada de costa de la calma, per algun cami i tirany parrallels a la carretera arribem a ses rotes velles, Alla segons l’hora porem decidir enrredar cap a cala figuera o directes ja per el passeig de Calvia cap a cases.




Sortida una mica caòtica, avui nomes érem els membres històrics, yerard, micot, sencilio pestoso, torner, biel, pietro, joan budoll i jo en mapes. Fins a la tornada no hem agafat ritme, tot ha estat un arrancar i aturar, ara averies, ara tinc xerrera, ara tinc descomposició i ara m`he perdut. però que li hem de fer les coses venen com venen.
Crec que la idea d’arribar fins a cap andritxol nomes amb dos mini bocins d’asfalt, cada un d’un km aproximat des de el portell de benatiga nova al portell de son boronat i des de la carretera de Calvià fins els tiranys que duen el torrent hagués lluït mes. Quan les coses no surten com a un li agradarien desprès del esforç d’haver-me passat tres dies trescant per fer els millors enllaços t’entra una mica de fluixera i així m’he sentit bona part de la sortida. Que li farem, a continuació posem cròniques d’en cencilio i en joan.


cronica by cencilio pestoso
Impresionante ruta sin apenas tocar asfalto es que MAPES cuando se propone algo,jo que cabezon que es ,pero eso nos beneficia a todos. Salida de la gasolinera no se bien a que hora los del Raiguer hemos venido con LLerarddd,en su coche porsupuesto tenia todos los chismes en el taller,menos mal que tenia unas llaves de recambio en el coche.....contra reloj hasta la gasolinera con viento en contra,logramos salir todos juntos Mapes no se muy bien porque queria marcar ritmo, hay quien dice que es para impresionar a los del RAIGUER TEAM,llegamos a mama Alberta (escuelas) Biel y yo ya divisamos a lo lejos TORÁ, que no se bien donde esta pero que todo el mundo lo replicaba continuamente,nos metemos por el infecto torrente que desemboca en los militares,el agua corria,agua que veas correr de ella puedes beber, o no....divisamos a lo lejos un grupo que sube direccion coll de sa creu por la pista de los militares,son los FITA A FITA, o eso ponia en sus maillots,que por cierto a Mapes le gustan mas que el nuestro de la seleccion Alemana de domino.Nos enfilamos por el corta fuegos,DON V.P. se encuentra un billete de 50€ en el suelo y se tira de cabeza a por el, o eso me parecio a mi jejejeje,Saltamos el marge direccion al mirador de n´Alzamora, Una vez alli iniciamos descenso hacia sa cova d´es Marbre,no hemos traido los piolets pero conseguimos bajar despues de ver alguna imagen dantesca,V.P. recibe una caricia en forma de piedra que impacta en su bici KTM full carbon, vaya desconchon mama mia.


bajada hacia las casas de Benatiga nou,despues de saludar a l´amo que previamente nos habia dado derecho de paso proseguimos la marcha,a Juan tuvo problemas con el freno HOPE en la bajada,cogemos por el agroturismo de son Boronat y su pista que nos llevara a la carretera de Calvia a Magaluf,nos vamos direccion torrent de st Ponsa-luego hacia lo que era el vertedero de Calvia que se ha convertido en una fabrica de generar corriente fotovoltaica-barro chungo,con filtraciones extrañas,vamos pisteando hasta llegar a la depuradora de Paguera-y sin meternos en dicha localidad vamos enlazando caminitos de sube y baja,Gerard y Micot se pierden, que raro no...yo como es de costumbre tengo que defecar- singels tracs muy chulos.
Llegamos a Paguera y a merendar,luego algunos se van y otros proseguimos hacia sa torre d´es cap Andritxol,muy chula la subidas que nos deja en la torre,bajada direccion a calo d´es monjo impresionante para hacer nudismo,este verao hay que ir si o si,y poco mas que contar vuelta muy aburrida como es de costumbre por la zona carril bici hasta llegar a Palma. Cuidado con Juan ya recupera parte de su fuerza temblar.....Exibicion de Tony Tornero con el plato mediano en unas rampas de la muerte joder que fuerte estays cabrones...
cronica by budoll:
Tramuntana sud ha caigut i amb ella quassi la gran part dels sectaris. Han sortit uns 70 km i un desnivell aproximat de 1400 m. La por del líder als militars, les averies meves, la perdua dels dos referents en orientació, un bon berenar i la circunvalació a Peguera (que m'ha agradat) han cambiat un poc sa ruta i allargat el temps o"timming", però he de reconeixer que ha estat un ruta molt xula.

No hay comentarios: