Este blog pretende ser el diario resumen de las salidas y viajes de sectamtb
Un grupo de mtbikers de Mallorca.

miércoles, 6 de julio de 2011

Bany a la platja de Son Maçia 6 jul-11

Avui em toca escriure la crònica, ja que el cronista habitual esta de creuer romàntic per l'Adriàtic i a mi em toca fer de negre .Era dia d'estreno, després de la reparació del basculant de la meva bici, una feina perfecta, si es manté sense espenyar-se serà l'hòstia.
A la rotonda Torner, Fran, Becari, VP que surt amb la de carretera però ens visita i hoyos. Mapes s'incorpora més tard i una mica més tard Bihhel.
Tocava bany, a la platja de Son Macià, la veritat és que amb la baix- mar hem estat una mica a arribar (40 km). Sortim de Son Macià i anem direcció Portol, baixem per l'antic camí de Sant Jordi, avui en dia tallat pel golf de Puntiró, sortim a la carretera vella de Sineu, i ens desviem pels hivernacles on tenim unes paraules amb el pagès, al final ens deixa passar.

Seguim per les pistes i arribam a Sant Jordi, ja comença a fer olor a mar, seguim fins S’aranjassa punxo just davant del forn i decidim atracar-lo, berenem a la vorera amb els cotxes passant al nostre costat (quin glamour).

Seguim pel socarral i arribem al torrent des jueus, ja se senten les ones.

Entrem a Son Veri i cercam un racó on banyar els nostres cossos sense causar alarma entre la població (sobretot la femenina) banyet cinc estrelles i de tornada per la ruta dels pitons, carril bici i cap a casa 62 km i 440 m de desnivel.


P.D Atès que a alguns els meus relats els semblen curts, dir que no ho semblen, ho són, jo com a pare de bessones m'he especialitzat en relats curts, els best sellers tipus discurs Fidel Castro els deixo per als que tenen més temps , des de fa un temps els correus llargs els llegeixo en diagonal, a més a més breu i bo dues vegades bo. Uff, quin esforç em vaig a descansar.

1 comentario:

partos multiples dijo...

Yo como presidente de padres de familia de partos multiples te doy todo mi apoyo.