Este blog pretende ser el diario resumen de las salidas y viajes de sectamtb
Un grupo de mtbikers de Mallorca.

martes, 7 de septiembre de 2010

EL QUE HAVIA DE SER I NO VA SER, dimarts 7 setembre


Crònica by moyos.
Bé, avui en no quedar-ne un altre, m'estreno com articulista en aquest afamat blog.
Decidim desprès de diversos intents anar cap a sa foradada a la recerca d'unes sirenes més... que la darrera vegada. A la rotonda: VP, Bihel, Mapes i un humil servidor. Partim via directa cap a Valldemosa, seguim per carretera, ca madó pilla i arribam a son Marroig, baixada fins a Sa Foradada, bany cinc estrelles i un altre vegada cap a dalt amb en Bihel ja deshidratat a causa del bany. Llàstima que aquesta crònica només sigui aixó, una crònica, ara la crua realitat.
LA REALITAT.
El dia va començar fantàstic vaig dur la bici per un petit renou i a mig matí ja teníem el quadre romput. Amb aquest petit contratemps, continuam amb la crònica, els mateixos d'abans però aquesta vegada res de banyets cinc estrelles, partim direcció a la possessió de Son Roca, avui un infern , molta calor i més humitat. En Bihhel és el més perjudicat, pareix en Bob esponja. Sortim de Son Roca anan cap es coll des tords i abans, agafam un tram de l´antic camí de Palma a Puigpunyent, avui en dia bastant deteriorat. Començam a pujar el coll i aviat ens desviam cap a na burguesa, primera foradada de l' horabaixa , reparam i en mapes ens abandona, els altres continuam, 300m més i segona foradada de la giant "inmortal" quin dia tan fantàstic, decidim anar a la vileta, coscascolas i a casa. Desnivell i km???

2 comentarios:

mapes dijo...

Molt be, així m’agrada, que hi haguí mes col•laboradors. A dir que, de la carretera de Puigpunyent a la de Calvià, hem adreçat per les cases de son Marrill, avui no hi havia en Joan ni en cecilio, que me tenen prohibit anar per allà, ja que el camí esta ple de cadells i sempre conten la historia de que un dia ells hi varen anar hi crec que tothom sen va anar amb mes d’un “parche”. Quan anava per la carretera m’he creuat amb tres racings carreteros, eren en Bini i companya, que no aturen d’entrenar.
Avui evidentment no posarem el mapa i el traçat perquè el que jo tenc al meu gps no es representatiu.

Anónimo dijo...

A sa meva caixa caben dues bicicletes ...