Este blog pretende ser el diario resumen de las salidas y viajes de sectamtb
Un grupo de mtbikers de Mallorca.

martes, 5 de octubre de 2010

SORTIDA BON ROTLLO.

Avui era un dia especial per alguns motius.
Ja aquest matí en els contactes previs a la sortida:
-Que si jo tinc mal de cames ,que si la meva lumbàlgia em mata, que si es molt dur no vinc, altre(jo) que estrena quadre i no sap com anira.
En la meva segona reunió amb el senyor Roca aquets matí(un bon lloc per meditar grans decicions)
pensava on podíem anar, per un moment crec que el millor es baixar al parc on vaig en les meves filles i passar l'horabaixa als tobogans.
Bé al final quedam com sempre, avui son, el sectari de l' any VP,Biel, Toni T, Toni H,
sortim suaus direcció Sarria, magnifica possesió en la part alta de Ciutat, on mai es em sentit furtius,igual que la seguent finca, Son Malferit, que gairebé passes pel menjador i sempre sense cap
problema, són especials fins i tot les seves ovelles, exemple haurim de prendre molts de propietaris de altres finques d'aquestes bones costums.
Anem direcció Son Tries on aviat trobem un pi caigut que en posteriors jornades haurem de podar.Seguim cap a la granja i sortim a la carretera de Puigpunyet, pugem cap a la Campaneta, jo m'adelant i decideixo provar la meva nova Canyon Lux Mr pro 2010, una maravella.
Sortim per Son Net i Puigpunyent,i com ja comença a caure la nit rectes a Ciutat.
Sortida de molt bon rotllo, bona temperatura, un horabaixa de tardor fantastic.
50km desnivell??? fotos no.

3 comentarios:

mapes dijo...

com a minim tendries que fer una foto de la nova adquisicio. s'ha de fer la presentacio en societat de la nova Canyon, encara que totts sabem que aquestes bicis d'internet...

Anónimo dijo...

Calla ñiqui ñiqui de 6.000€

hoyos56 dijo...

aixo fa mal!!!