martes, 8 de febrero de 2011

MOLA DE SON PACS

Avui ha estat un bon horabaixa , bon rotllo, volta amb variant nova (per a alguns), una petita perduda i la nit s'ens cau a damunt.
A la rotonda Miki, Torner, Biel, Joandemaria, Tibu i jo.
Avui l'objectiu és la Mola de Son Pacs, sortim direcció Són Espades, cap a la UIB, arribem a la carretera Valldemossa i pugem per l'estret, agafem el camí que va a la mola, bona pujada (uns més que altres) arribem al coll on estan els filats, jo crec que li falta una cadira de seat 600 per a ser més autèntic.

Seguim pujant i anem direcció Son Cabaspre, ens desviem cap a la Coma d'en LLobera, la baixada amb molta pedra, avui la barrera està tancada toca saltar, Miki ens fa una demostració COE de com saltar, no serà l'última, jo avís que no es llancin que ve el desviament, però Tibu es llança i es passa, comencem a pujar, el sol comença a desaparèixer en un desviament ens confonem i hem de remuntar una mica, al final arribem a la barrera avui amb un bon forat per passar, la nit ja ens acompanya, però veig que miki s'orienta bé de nit, sortim a la carretera els que duim llums les posam els que no, no les posen, evident.
Ens desviem per les Rotgetes de Canet cap Parc Bit, sona el telèfon jo no l'agafo dic segur que és Mapes (efectivament) sembla que l'he parit.