Este blog pretende ser el diario resumen de las salidas y viajes de sectamtb
Un grupo de mtbikers de Mallorca.

jueves, 3 de febrero de 2011

Bunyoli-Maristela

Avui en Biel ens ha recordat que si s'han de menjar llenties dos dies seguits es mengen. Avui en dir-li la ruta em diu que ja la va fer ahir però que a ell el que li agrada és sortir i li va bé encara que repeteixi sa volta,secta total.
A la rotonda Biel, Joandemaria i jo, la proposta Bunyolí-Maristela, i pelegrinar on es va produir la caiguda del nostre estimat líder espiritual.La pujada de Bunyolí la fem a ritme quatre amics perquè jo no estic per a festes, aquest ritme s'agraeix després perquè el tram de Sobremunt el realitzem a bon ritme, arribem a l'ermita de Maristela quatre fotos i baixem perquè comença a fer fred, arribem a Son Malferit, Joandemaria ens ensenya el lloc de l'allunatge mapes???
Arribem a palma sense encendre els llums, ja ho dic algunes vegades el pardal no s'utilitza.
33km. desnivell com sempre???

3 comentarios:

mapes dijo...

aixi m'agrada , que es facin croniques de totes les sortides sectaries. Per cert ja que vareu anar en peregrinatge al lloc de l'esclafit haguessiu pogut mirar si trovabeu un bocinet de neopre que me falta del suport de la meva led

hoyos56 dijo...

Neoprè no trobarem però si varem trobar un ou que vas derdre entre les mates.
El pujarem el dissabte que ve a Sant Salvador i el posarem al costat del mallot de Timoner, amb el teu permís clar.

HE PETAT¡ dijo...

Al lado del menisco-reliquia de Jon Ander.