miércoles, 6 de abril de 2011

BUROTELL,SON FORTEÇA,CAMPANETA m6a

Després d'un cap de setmana "diferent" tornen les clàssiques sortides d'horabaixa. Avui a la rotonda: Bihel, Miki, Joandemaria, VP, Torner, Jaume, Bruno, Hoyos. Sortim direcció Coll de Sa Creu, pugem per la pista del CIR 14 i enllacem amb les dreceres del Coll, comencem ha baixar anem direcció a la subestació elèctrica, que ens deixa davant del Burotell, entrem a la pista que fa uns anys vam descobrir i arreglarem per a l'ús de tota la comunitat.

La pujada és exigent i una mica bruta (hauríem de dedicar una jornada de xorraquet a la seva neteja) arribem a Galilea, els més pros han de comprar aigua, les botelles no són per a l'estiu.

Pugem fins a la part més alta del poble i ens deixem caure pels camins fins a la reserva per enllaçar amb el tram que nosaltres anomenem "Marga Fullana", (camí de muntanya), arribem a la finca de Son Forteça i en la part superior de la finca ens desviem cap a la Campaneta, al arribar al Coll des Grau ens separem els germans Masca continuen cap a Son Fava i la resta baixem a Puigpunyent per les dreceres, i direcció palma.