martes, 19 de abril de 2011

NA BURGUESAX2. m19abr

by moyos.

A la sortida d'avui Torner, Miki, Frenant, Bihel, Hoyos,
Avui decidim fer una ruta per na Burguesa que amb el rotllo que sempre és aquí mai anem, sortim direcció Coll des Tords, aviat m'adono que hem sortit sense esperar a Joandemaria, li crid però no em contesta, després em crida i no li contesto(típic),despres em va comptar que havia foradat i havia arribat tard, aquesta seria la primera avaria de diverses que vam tenir aquest horabaixa.

En arribar al Coll des tords ens desviem per la segona pujada, anomenada per alguns la interminable? Sortim a la pista principal i continuem cap és Coll de sa Creu el travessem i anem per les pistes de Na Burguesa, comencen les avaries torner punxa, arribem a la baixada que va a Costa d'en Blanes, al principi amb moltes pedres però després millora bastant , un cop arribats a la urbanització Miki té problemes amb el cable del canvi, el reparem i seguim, ara arriba el moment fort de l'horabaixa decidim tornar a pujar a Na Burguesa ara per la pista que va al dipòsit d'aigua, pujada dura, continuem ara desfent el que s'ha fet, una altra vegada Coll des pastor i direcció Coll de sa creu, Torner torna a punxar, Frenant diu que com s'avorreix es comprara un ukelele per amenitzar les esperes entre avaria i avaria, seguim i 100m després Miki romp el cable des canvi, el canviem i seguim, baixem pel tallafocs del CIR 14, Bihell forada, quin horabaixa!!! Repara i seguim ja amb ganes d'arribar, anem pel torrent fins a arribar a Palma. 41 km 1209 de desnivel