sábado, 3 de julio de 2010

PER DEIA I SÓLLER. Dissabte 3 de juliol (versio mapes)

Sectamtb, no atura, hi ha qui diu que per l’estiu fa massa calor i no es pot sortir, nosaltres continuem. SEMPER FIDELIS. Per alguns, les seves metes son la sortida de juny, per el nucli dur, l’objectiu es estar al màxim per agost, per el gran viatge de cada any. Així les coses seguim amb les nostres grans rutes, ara un pel mes asfaltoses, i cercant molts de punts on trobar aigua, podríem dir que anem de font a font, així ha esta una mica avui.

Miky, fernando, moyos, bihel , pietro, joan budoll i en Mapes hem partit de nou cap a Valldemosa per la real, son espanyol fins s’esgalieta, d’allà asfalt fins sa pedrissa, per on hem agafat els divertits camins cap a sa cala i desprès cap a deia, allà primeres abeurades a sa font des rentadors i desprès a sa font de l’aigua des raco.

En es forn hem berenat i per no enredar-nos amb les escales del camí de castelló l’hem agafat per can miquelet, d’allà fins a la capella. Com sempre la meitat s’han deixat el desviament hi ha anat direcció Sóller quan avui volíem anar cap al port.
Reagrupament i baixem fins can bleda, mes tiranys i mes barreres, fins can ai, d’allà hem agafat el camí des coll den borrassar cap a sa figuera, d’on hem agafat el cami de cas bernats, fins a sa fon de balitx de dalt, allà, el sol ja feia estragols, i ens hi hem passat una bona estona refrescant-nos, qualcun ha estat a punt de ficar-se a dintre, pujada amb la foto de rigor del tractor

Balitx den mig, esplèndides panoràmiques de la serra, el coll de biniamar, puig major..., avui hem decidit voltar per el camí que han fet els March, que va per dalt de ses cases, es una variant interessant sempre que no ens llevin el pas per els camins de sempre, encara que passin arran de les cases. Balitx de dalt, i avui per el camí vell cap es mirador de ses barques volíem anar pels camins que baixen cap a Fornalutx, tècnics i fresquets per dins l’alzinar.

Tot anava be fins que en Moyos s´ha enganxat amb un fil ferro d’una marjada i ha quedat estes al terra, no es movia, però al cap de uns segons, que per els que estàvem devora se’ns han fet eterns ha començat a parlar, a poc a poc ha ant recuperant-se, un susto i supos que un bon cop, està vist que no podem arribar mai fins a Fornalutx per aquest magnífics tiranys, copejat i mig entabanant, hem decidit baixar per pista i iniciar la retirada, el problema era que encara érem a Sóller, en moyos tocat i en pietro que avui anava arrossegant-se una mica els hi quedava encara el calvari del coll, toxino xano hem pujat, amb algunes ponyidetes, sobretot d’en Joan i meves que ara amb la calor, començ a trobar-me be. Asfalt via directa fins a Palma, vent en contra i mirant nomes la roda del que anava tirant, hem arribat a ciutat a les 15,00 amb 91 km , 1863 mt de desnivell i una velocitat mitja de 15,4 km/h

hola a tots.
La volta espectacular a partir del port de Sóller,uns camins per jo desgoneguts(raro,raro).ni la font de Balixt ni les tirans cap a Fornaluxt, els quals estire estona a oblidar-los degut a la meva caiguda per enganxar un fil ferro, només tenim un bon cop bastant fort, tres dies de baixa i deu de bici( amb molt de respecte jo no estit deu dies sense bici)
la temperatura de la volta per jo ideal, més calor mijor va la maquinària.

Toni.

Aixo no ho hem incomporat a la cronica, que despres de fer mes de 30km en bici has acabat a la Planas, i es que realment som mals de matar, anims i a recuperar-se aviat. com tu dius ara es la temperatura bona i les muntanyes son totes per nosaltres.